Saturday, January 29, 2011

Update | Proses Harvest

Jutawan Arowana:
Salam kepada semua. Lama juga blog tak berupdate. Apapun hari ini saya cuma akan update untuk proses harvest bagi kolam 4E dan kolam 67D yang telah lepas.

Arowana Highback Kolam 4E
Tarikh : 04 Jan 2011
Hasil : Tiada hasil

Arowana Malaysian Golden Kolam 67D
Tarikh : 19 Jan 2011
Hasil:
Fair 1 - 21 yolk

Fair 2 - 19 telur baru.

Inilah hasil bagi kedua-dua kolam untuk bulan Januari. Kedua-dua harvest ini saya tidak dapat datang sendiri ke BM. Namun Alhamdulillah ada hasil juga. Next harvest Insya-Allh pada bulan Mac nanti.

P/s: Next entry saya ingin kongsikan pula tentang ternakan Burung Walit. Ada sesiapa yang telah menyertai perusahaan ini?? Boleh lah kongsikan bersama :).

6 comments:

黄清华 Wong Ching Wah said...

Cantik. Very nice.

Jutawan Arowana said...

Wong Ching Wah: terima kasih.

Anonymous said...

...biler nak update web...
nak tahu kesah hasil terbaru...

Anonymous said...

saya mencari rakan kongsi untuk melabur Arowana Malaysian Golden di BMA. Harga pelaburan RM300k=20 induk MG. Saya sedia melabur RM150k.Pembahagian berdasarkan peratusan pelaburan. Berminat sila hubungi saya tel :0139941113 (farez). Msg pun boleh

Anonymous said...

En. Bob,
Please update us on the latest harvest...:)

zuandy said...

En Bob, mcm mana pulangan hasil? sudah balik modal dikeluarkan sampai setakat ini?